لیست محصولات این تولید کننده ام تی یو

شرکت ام تی یو MTU
رولز رویس راه حلهای قدرت در سطح جهانی و پشتیبانی کامل از چرخه زندگی را تحت عنوان MTU با نام محصول و راه حل ارائه می دهد. از طریق دیجیتالیزاسیون و برق ، ما راه حلهای تولید نیرو و نیرو را تولید می کنیم که حتی پاکتر و باهوش تر هستند و بنابراین پاسخی برای چالش های ناشی از تقاضای اجتماعی در حال رشد در زمینه انرژی و تحرک ارائه می دهیم.
ما سیستم های جامع ، قدرتمند و قابل اعتماد و مبتنی بر موتورهای دیزل و گازوئیل و همچنین سیستم های ترکیبی الکتریکی را ارائه و سرویس می دهیم. این راه حل های پاک و پیشرفته از نظر فناوری به مشتریان ما در بخش های دریایی و زیرساخت ها در سراسر جهان خدمت می کنند.

ارائه دهنده راه حل
سیستم های MTU بزرگترین قایق بادبانی ، قویترین تانکوتون و بزرگترین وسایل نقلیه زمینی را تأمین می کنند و انرژی را برای مهمترین برنامه های مهم در جهان برای مأموریت فراهم می کنند. از طریق راه حل های پیشرفته مانند میکروگریدها ، انرژی های تجدید پذیر را ادغام می کنیم و نیازهای مشتریان را مدیریت می کنیم.
پیشنهادات خدمات سفارشی شده ما به شما در به حداکثر رساندن زمان و کارایی کمک می کند و توسط راه حل های دیجیتالی ما پشتیبانی می شود ، که امکان نظارت از راه دور ، نگهداری پیش بینی و طیف وسیعی از مزایای دیگر را فراهم می کند که باعث می شود سیستم های شما در بهترین حالت کار کنند.
برای بیش از 110 سال ، ما راه حل های نوآورانه قدرت را برای مشتریان خود ارائه داده ایم - حتی خواستگارترین خواسته های رانندگی را نیز برآورده می کنیم. محصولات و خدمات ما طیف گسترده ای از برنامه ها و نیازهای انرژی را با گزینه های استاندارد و سفارشی در اختیار شما قرار می دهد.
یک متخصص در زمینه فناوری
به عنوان بخشی از رولز رویس ، برند MTU مدتهاست که به دلیل نوآوری های برتر و رهبری فناوری در توسعه محصول شناخته شده است. همین روحیه نوآوری تلاشهای پایداری ما را القا می کند. تمرکز ما بر توسعه و اجرای راه حل های سیستم است که هم بهره وری را به حداکثر می رساند و هم انتشار گازها را کاهش می دهد - که به نوبه خود برای کاهش تأثیر ما بر محیط زیست کار می کند.
یک شریک پرشور و قابل اعتماد
ما در رولز رویس هر روز را صرف همکاری با مشتریان می کنیم تا موتورها ، سیستم ها و راه حل های کامل چرخه زندگی را که به بهترین وجه متناسب با نیازهای شما باشد تحویل دهیم. ما می دانیم که هر برنامه متفاوت است و خواسته های خاص خود را دارد. مهندسان ما چالش یافتن راه حل مناسب برای نیازهای منحصر به فرد انرژی شما را درگیر می کنند. هر مرحله از راه - از برنامه ریزی پروژه ، از طریق طراحی ، تحویل و راه اندازی؛ به مراقبت مادام العمر از تجهیزات شما - ما اختصاص داده ایم تا به شما کمک کنیم تا از سرمایه گذاری MTU خود نهایت استفاده را ببرید

بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف

لیست مقایسه محصولات

انصراف