لیست محصولات این تولید کننده بِ‌ اِم ‌وِ

بِ‌اِم‌وِ (به آلمانی: BMW) (تلفظ آلمانی: [ˈbe:ˈʔɛmˈve:] ( بشنوید)) که در ایران با نام بی‌ام‌دبلیو و بی‌ام‌وی نیز شناخته شده و نام آن کوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بایِریشه موتورن وِرکه» (به آلمانی: Bayerische Motoren Werke) و در زبان آلمانی به‌معنای صنایع موتوری باواریا است، یک شرکت خودروساز آلمانی است که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد. این شرکت تا سال ۱۹۴۵ در زمینه تولید موتور هواپیما هم فعال بود.

ساختمان مرکزی ب‌ام‌و در مونیخ، که به شکل موتور چهارسیلندر طراحی شده‌است
شرکت ب‌ام‌و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است. در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و با ۲٬۲۷۹٬۵۰۳ دستگاه وسیلهٔ نقلیه دوازدهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان بود. این شرکت در حال حاضر در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی، انگستان و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید خودرو دارد.
امروزه اکثریت سهام ب‌ام‌و در اختیار خانوادهٔ کوانْدْت قرار دارد (اشتفان کواندت ۲۹٪، و سوزان کوانْدْت کلاتن ۲۱٪). حدود نیمی از سهام این شرکت نیز در بازار بورس فرانکفورت در دسترس عموم سهامداران است.

بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف
  • دیاگ بی ام و BMW ICOM A2+B+Cاز این دیاگ برای عیب یابی دقیق و برنامه ریزی خودروهای ب . ام . و BMW به صورت تخصصی استفاده میشود.شرکت خودروسازی BMW پس از دستگاه های عیب یاب (دیاگ) GT1 و OPS اقدام استفـاده از دستگاه دیاگ BMW ICOM A+B+C نمود.

    9,900,000 تومان موجود
    2 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • دیاگ بی ام و BMW ICOM P+B+Cاز این دیاگ برای عیب یابی دقیق و برنامه ریزی خودروهای ب . ام . و BMW به صورت تخصصی استفاده میشود.شرکت خودروسازی BMW پس از دستگاه های عیب یاب (دیاگ) GT1 و OPS و ICOM A2 و ICOM A3 یا NEXT اقدام استفـاده از دستگاه دیاگ BMW ICOM P+B+C نمود.

    8,745,000 تومان
    2 نقد(ها)
    بیشتر
  • دیاگ بی ام و BMW ICOM NEXT A3+B+Cاز این دیاگ برای عیب یابی دقیق و برنامه ریزی خودروهای ب . ام . و BMW به صورت تخصصی استفاده میشود.شرکت خودروسازی BMW پس از دستگاه های عیب یاب (دیاگ) GT1 و OPS و ICOM A2 اقدام استفـاده از دستگاه دیاگ BMW ICOM NEXT A3+B+C نمود.

    23,900,000 تومان موجود
    2 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف