لیست محصولات این تولید کننده سی جی پروگرام

شرکت فناوری شنژن Changguang ،در سال 2014 تاسیس شد. این یک شرکت ملی پیشرفته با تمرکز بر تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش تجهیزات تشخیصی خودرو است. این پیشرو در جهان ارائه دهنده راه حل تعمیر و نگهداری خودرو و ساز ابزار است.

از زمان تأسیس ، این شرکت همواره به اصول عملیاتی چشم انداز جهانی ، مدیریت ارزش و یکپارچگی پایبند بوده و اعتماد و پشتیبانی مشتریان را به دست آورده است. در طی این عملیات ، یک تیم تحقیق و توسعه قوی تشکیل شد. استعداد تحقیق و توسعه شرکت بیش از 65٪ از کل افراد شرکت را به خود اختصاص داده است. این تعداد زیادی از تیم های تحقیق و توسعه نخبگان صنعت جمع کرده اند. فناوری پیشرفته این محصول را در بازار بین المللی منحصر به فرد ساخته است.


از زمان تأسیس آن شش سال پیش ، بیش از 50 حقوق مالکیت معنوی از جمله 5 اختراع ثبت اختراع را اعمال کرده است ، و علائم تجاری آن در 46 کشور یا منطقه در اروپا و آمریکا به ثبت رسیده است. این شرکت یکی از معدود شرکت های این صنعت است که دارای حقوق مستقل از مالکیت معنوی است. متوسط ​​رشد سالانه عملکرد فروش به بیش از 60٪ رسیده است و آن را به رقابتی ترین شرکت در صنعت تبدیل می کند.


فناوری Changguang یک خانواده پررونق و پر جنب و جوش است. در این خانواده گرم ، فرهنگ شرکتی بی نظیری داریم. این شرکت یک چای بعد از ظهر گرم برای کارمندان تهیه می کند و حداقل دو بار در سال تورهای گروهی را ترتیب می دهد. ، فعالیتهای کارمندان را بطور منظم سازماندهی کنید. این شرکت همواره به مفهوم به اشتراک گذاری نتایج با مشتریان و کارمندان پایبند بوده است. از طریق به اشتراک گذاری نتایج رقابتی و اجرای مکانیزم های تشویقی سهام مربوطه برای کارمندان ، تعداد زیادی از نخبگان برجسته صنعت را به کار سخت در Changguang و رشد آینده در آینده جذب کرده است.

بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف
  • خرید محصول

    پروگرامر ایربگ و کیلومتر CG100شرکت CG پراگرامری ساخته است که شما با استفاده از آن میتوانید کیلومتر خودرو تغییر دهید و یکی از بهترین کاربرد این پراگرامر در زمینه خواندن اطلاعات ایربگ خودرو جهت بازسازی خطای پیش آمده بعد از تصادفات می باشد.

    36,790,000 تومان ناموجود
    2 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف